1655900505.jpg

Pierwsza edycja Slavic B2Beauty finiszuje. Nawiązano setki biznesowych relacji

23 czerwca 2022
Kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty okazały się absolutnie jedynym w swoim rodzaju takim wydarzeniem w kraju. Centrum Kongresowe Targów Kielce, które było gospodarzem, zapewniło uczestnikom możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz przeprowadzenie rozmów biznesowych w komfortowych warunkach.

Ofertę słowiańskich produktów do pielęgnacji ciała, włosów, paznokci oraz suplementów diety i farmaceutyków poznało 60 kupców i dystrybutorów z całego świata. Pojawili się przedsiębiorcy z: Australii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Hiszpanii, Tunezji, Kazachstanu, Kirgistanu, Holandii, Rumunii, Czech, Malezji, Algierii, Maroka, Izraela, Ukrainy, Danii, Kataru, Uzbekistanu, Bułgarii, Estonii i Polski.

 

Kielce światowym centrum biznesowym!
 
W czerwcowym wydarzeniu udział wzięli m.in. przedstawiciele największej sieci marketów w Katarze Lulu Hypermarket, Golden Corner z Malezji, Lucona i Eurona z Czech oraz Ircos z Maroka. W gronie producentów pojawili się z kolei przedstawiciele uznanych marek kosmetyków i farmaceutyków, takich jak: Organique, Eveline, Miraculum, Dr Irena Eris, Stara Mydlarnia, Ziołolek, czy Herbapol oraz wielu innych, dla których czerwcowe kontraktacje okazały się znakomitą okazją do zaprezentowania swojej oferty przedstawicielom sieci handlowych z całego świata. Długie podróże do odległych krajów zastąpiła jedna wizyta na pierwszych targach Slavic B2Beauty w Kielcach. W jej trakcie firmy nawiązały biznesowe partnerstwa z Izbami Gospodarczymi, międzynarodowymi firmami, konsorcjami i sieciami, które właśnie w Europie poszukują producentów naturalnych i ekologicznych kosmetyków.
Prelekcje pełne poszukiwanej wiedzy
 
Równocześnie w sali Omega odbywały się ciekawe prelekcje i prezentacje. W ich trakcie poruszane były zagadnienia dotyczące udziału polskiego rynku kosmetyków na świecie, ochrony środowiska i recyklingu, współpracy handlowej oraz finansowania działań eksportowych. 
 
Przez dwa dni Centrum Kongresowe było miejscem, w którym dzielono się potrzebną wiedzą i nawiązywano międzynarodowe relacje biznesowe.